Begravning för min käre farbror idag

Då var det fredag idag.
Det blev att gå upp tidigt idag, redan vid 9 för att jag skulle hinna äta och göra mig i ordning innan tio över tio. Sen var det bara att bege sig mot kyrkan. När vi var framme så var kl typ 10.25 så vi gick och tog våra blommor som låg i vapenhuset. Sen vid 10.30 så fick alla som ville gå in i kyrkan för att titta på Rikard, men jag valde att vänta utanför.
Efter ca 15 min så fick vi övriga som inte tittat på Rikard komma in i kyrkan för då skulle begravningen börja. Det blev en mycket fin begravning med mycket tårar, hoppas du blev nöjd Rikard. När sedan Jim (Rikards son), Pappa och alla hans bröder (Rikards bröder) hade sänkt ner kistan och alla kastat ner sina handbuketter så blev det smörgåstårta, mycket gott.
Bilder från begravningen

   



Sen ikväll så blir det först hem till Sandra för att fixa oss innan vi sedan drar till Josses fest, ska bli mycket trevligt. Jag tror bara det är folk från klassen och några till som ska dit, men jag är inte helt säker.
Men nu så måste jag gå och bestämma kläder och lite sånt, för jag ska ju snart sticka igen.
Han det bra allesammans!

Kommentera här: