Rosa kawasaki

Idag så hade vi bara graf i skolan så vi slutade redan kl 12.00 ganska skönt. Det blev att äta i skolan och sedan dra in till stan med Sandra och Jennifer. När vi väl var inne i stan så träffade vi Jakob (Jennifers ex). Sen började letandet efter ett par ljusrosa kawasaki till mig. Vi letade nästan igenom hela stan utan något resultat. Funderade då på att dra in till Nova för att se om det fanns där, men det pallade vi inte. Sen så var vi nästan hundra på att det fanns i Malmö men dit pallade vi verkligen inte åka. Så det blev att åka hem till byn istället och kolla i skoaffären här. Men nej där fanns de inte heller, men där så sa minan kusiners mamma att efterfrågan var mycket större än utbudet så fabrikerna hann inte med. Men att de stod på kö för att få in de.

Tillslut så blev det att jag köpte ett par vita kawasaki istället.


Föresten alla ni och gillar kawasaki, nu till våren så ska det komma in jätte fräcka nya sorter i alla olika färger och mönster. Fick jag höra av mina kusiners mammas syster. Åh vad jag längtar tills de kommer in :)





Kommentarer:

1 Elise:

skriven

ja det gör det :D haha

fast jag håller mig till vita men vill nog ha rosa också x)

Kommentera här: