Dryg dag

Uch onsdag idag och det gillar vi inte. Speciellt inte när man vaknar med världen huvudverk som jag gjorde idag, men jag kämpade mig upp ur sängen och iväg till skolan. För man kan ju inte missa idrotten idag, för det var gymnastik och det har vi bara en gång om året tyvärr.
Började med historia i 1 timme och 40 min och det är verkligen en plåga. Sen efter denna jobbiga lektion så blev det äntligen lunch, men då var det såklart världens äckligaste soppa, tomatsoppa. Så det fick bli fil istället, fast jag inte tål det.
Håla från matten idag med och på idrotten så var vi bara 5 så vi fick hålla i vår egna lektion, och den blev att gå ner till bussen som sedan körde oss in till stan. När vi väl var inne i stan så mutade Helene mig med en glass på ms bara för att hon ville att jag skulle göra henne och de andra sällskap.
Men nu så ska jag gå och ta en stor kopp men varmt gott te, skrivet kanske senare. Men ha det så bra.





Kommentera här: