äntligen Helg

Idag så hade jag ingen svenska pga att min svenska lärare har opererat sig. Så jag har bara haft graf i 4,5 timmar, snacka om drygt asså. Men till 80% av lektionen så satt jag på bdb haha och de gjorde de andra med. Men läraren var inte mycket bättre, för det första så var han kanske inne i klassrummet max 30 min sammanlagt och då satt han bara vid you tube och resten av lektionen så satt han inne på sitt rum och fikade HAHAH.

HAHA sen när vi hade slutat grafen så mötte vi Jörgen text läraren så sa han hej och gick för bi oss, när han hade gått ca 3m så vände han sig om och tog tummen upp och sa brottning, haha.
Ja och nu så e det helg, vad händer gott folk?

Igår så var jag ledig hela dagen och då passade jag på att hjälpa Elin med hennes blogg.







Kommentarer:

1 Elin:

skriven

taaaaaack(:

Kommentera här: