En Cola utan läsk tack

God morgon eller godeftermiddag kanske man ska säga klockan är ju dock 15.00. Som jag skrev igår så var jag på fest hos Elisabet och sen så blev det att jag sov i Lund, och har därför nyss kommit hem.

Men festen igår var så jäva roliga, de e nog den roligaste festen jag varit på om jag ska vara ärlig. Grymt härligt folk. Det var jag, Elisabet, Angelica och en massa killar. Hände massa sjuka grejar och jag skrattade nästan konstant hela kvällen. Som t.ex. att dem som stod före oss i kön på max sa till henne i kassan, en Cola utan läsk tack. HAHAAH

Bilder ska jag försöka får tag i, ska bara hitta Victor på bdb så jag kan får tag i dem :P

Och ja förlåt att det blivit så dålig uppdatering men ja så är det när man är iväg.

Kommentarer:

1 angelica:

skriven

HAHAHAHAHAHHAHA COLA UTAN LÄSK TACK! :D

han sa nog en cola utan is hahahahahhahahahahhahahahahah så jävla roligt! ♥

Kommentera här: