Båtturen i medelhavet

Igår så var jag ute på den dä båtturen jag pratat om, vattnet som vi badade i var helt underbart och lika klart som vattnet är i en pol. Bilder komer jag såklart att lägga upp här när jag är hemma. Sen så är det torsdags marknad idag så tänkte sticka in där lite senare när det inte är så varmt som nu.
Hörde att ni har fått fint väder där hemma äntligen!
Imorgon så ska jag, pappa, Dennis och ev. mamma ut och fiska lite makrill och bläckfisk. Sen så kan jag ju också berätta att precenten till tävlingen är inhandlad.
Känner mig duktig som fıxat å, ä & ö på ett tangentbord där de inte finns :D

Kommentarer:

1 angelica - en annorlunda ung mamma blogg:

skriven

åh, vad fin blogg du har! lägga till varann på bloglovin kanske?=)

2 vendela:

skriven

gätte fin blogg, lusst o följa o bloglovin?

<3

kram

3 Petra:

skriven

Låter inte helt fel :D

4 amanda:

skriven

Vill du bli få ett eget liten inlägg i min blogg hela dagen imorgon?

- kolla mer på min blogg, en röst och du får ett eget inlägg :))



Kram

5 Emilia:

skriven

Hur kan du hela tiden komma på rekomenderade bloggar på bloglovin? :)

6 Sabine - Ab imo pectore:

skriven

naaajs :D

7 ­-Milly-:

skriven

Fin blogg du har!

Är allt väl med dig ikväll?



Jag la till dig på bloglovin'

gör gärna detsamma om du tycker om min blogg :)



KRAM!

Kommentera här: