Sola och bada i Marmaris

Nu har jag varit har ı underbara Marmaris i en vecka och jag langtar inte hem till kalla Sverige, men som tur ar sa har jag ju en vecka kvar har :D
Var i basaren igar och de var helt enormt och bara en massa affarer och sa klart sa handlade jag lite, de blev en vit klannıng och en akta adidas tranings jacka och for de betalade jag 100 TL och 1 TL = 5,2 kr sa ca 500. Men tranıngsjackan kostade ıgentlıgen 154 TL, men pappa pruta :D
Pa onsdag sa ska jag ut pa en battur dar man solar och badar i kristall klart vatten och det blır en heldag.

Kommentarer:

1 Sanna:

skriven

Oj, jag betalade bara 250kr för en adidas tränings jacka där i turkiet för en månad sen :O

2 Aschmanda:

skriven

Fy faan komma till kalla Sverige lider med dig, hade också velat åka utomlands :p

3 Elina Bergstedt:

skriven

sv: Jag är jätteavis!! Ska iofs till Turkiet i höst, men inte till Marmaris.

4 Elise - En blogg är som en dagbok:

skriven

då ska du få veta att här ligger vi hemma och solar ;)

Kommentera här: