The Sims 3

Alla ni som har the sims 3, är det kul och är de värt pengarna?

Kommentarer:

1 Jossan:

skriven

Ja jag tycker det är värt pengarna! De stora skillnaderna är väl att simmarna kan gå fritt runt hela staden och sedan är där en del skillnader när man skapar simmarna som gör att de blir mycket mer unika. annars är väl det mesta som i tvåan. Jag fick ju mitt, men jag tycekr nog dte är värt pengarna, dock så tycerk jag inte att man blir "beroende" som många säger ;)



sv: åh så tråkigt ... men ja det kan jag tänka mig att göra gratis. skicka bilden till [email protected] :) dock kan jag inte lova att det går jättefort, sommarjobbar om dagarna och är med familj, vänner och häst på kvällarna denna och nästa vecka, sen blir bdet nog rättså lugnt :)

2 Sanna:

skriven

Det är roligt iallafall, men jag fick det från en kompis, vet inte om jag hade köpt det annars :)

Kommentera här: