Det blev tid för bloggande ändån

I det tidigare inlägget skrev jag att jag nog inte skulle hinna skriva på bloggen idag, men i med att vi hade matte när vi skulle ha engelska så fick vi en håla på 2h innan idrotten så jag och Anna gick till Lars (idrottsläraren) och berättade detta så sa han att vi fick börja när hela klassen var där. Så jag och Anna sprang till L-huset och fick tag i några från klassen sen bar det av till A-huset där några var och några hittade man ute och resten smsa vi, så vi fick börja ca 1,5h tidigare. Och sen så skulle jag ju in och äta kladdkaka för 5kr men de som jag skulle dit med skolkade från idrotten och jag hitta inte dit där caféet ligger, så de blev inget. Så nu är jag hemma och väntar just nu på att mamma och pappa ska komma hem för jag är hungrig och det är inte lönt att göra något i med att de kommer alldeles strax. Efter jag ätit så blir det nog att träna lite.
Sen så åker min kära vän Sandra till Dominikanska Republiken i natt, och stannar där i två veckor. Så du får ha det underbart på semestern Sandra och sola och bada lite för mig me :) <3



Kommentera här: