Nu är det inte långt kvar och jag längtar sönder

Nu är det inte långt kvar, nu är det bara två veckor sen drar jag till Marmaris i Turkiet i två veckor. Jag längtar sönder, längtar efter värmen, att bli brun, den goda maten och allt annat. Detta året vill jag bli neger dock kommer de aldrig hända i med att jag är en blekfis som aldrig blir brun :P

Här är lite bilder får ifjor när vi var i Spanien och då var jag väldigt brun för att vara mig, dock ser jag jätte blek ut på bilderna.


Dennis (bror), jag och mamma <3


Ja på stranden :)


På någon slags riddar sak :)

Dennis, jag och mamma (blixten träffa mammas glasögon så hon ser konstig ut så sudda ansiktet för ni behöver inte se) :P


Ja & Dennis på shopping turen :)

Kommentarer:

1 Katarinya:

skriven

åhh vad skönt att du ska till turkiet :)!

Själv ska man stanna i gbg kul va :)?

Annars hur är det med dig :)?

Kommentera här: