Orkar inte vara fin

God morgon, idag är det en sådan dag då jag inte orkar sminka mig eller har vanliga kläder på. En sådan dag då man gå runt i mjukis och osminkad med andra ord. Men nej hur skulle det se ut när jag praktiserar i en klädes/inrednings affär? Så det får bli att ta vanliga kläder och sminka sig fast jag inte har någon lust till det över huvud taget. HAHA så får jag byta om och ta bort sminket när jag kommer hem istället, slutar ju vid 3 så :)

Tro det eller ej men jag saknar faktisk skolan nu, saknar min underbara klass!

1an

2an, vår egna bild som pojkarna inte ville vara med på :P

Kommentarer:

1 martina:

skriven

ville du hjälpa mig med designen jag har skickat mail till dig =)

2 martina:

skriven

Okej jag vet redan texten jag vill ha.. Jag kan vänta så länge =) skickar bilden till din mail.

3 martina:

skriven

Hej, jättefin blogg verkligen!

känner du någon, eller kan du själv, hjälpa mig med min design på min blogg?

hör gärna av dig, KRAM

Kommentera här: