Planer om en resa med vännerna

Förlåt för super, super dålig uppdatering nu i helgen. Har för det första inte varit hemma från i fredags till igår och sen idag har jag haft släktkalas för jag har fyllt år.

Idag när Anna och Micke var här så snackade det om att göra en resa till sommaren med ett gäng kompisar, dem har snackat om det innan och några är på och idag bestämde jag mig för att jag också ville me. Det blir antagligen Turkiet en vecka och just nu är vi 7 som är på. Det ena problemet jag har och säkert många andra med är pengarna, men jag och Anna tänkte så att om man sparar halva studiebidraget varje månad och tar all familjen pant och även sparar alla pengar man får utöver så ska det nog gå ihop. Våra föräldrar har också lovat att fixar vi bara med resan och de mesta av pengarna så fixar dem resten med körning till flygplatsen och allt det här.

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

DET KOMMER BLI ASKALAS BRA! :D

2 Elise:

skriven

så det ska bara bli solsemester? jag trodde ni skulle på partysemester :D

för då hade jag rekommenderat rhodos ;) fast kanske lite unga än :P

3 Dikk Bluball:

skriven

Nu blev man ju enormt sugen på att bada.

4 Elise:

skriven

sv: men där är väl inte så mycket festande där? kreta däremot finns det ngt för alla. ta där annars, rekommenderas av flera i alla åldrar :)

5 alexandra:

skriven

jag gillar din blogg:)

kolla in min med om du har tid :)

ha det bra

Kommentera här: