Tröttaste

God morgon, igår skrev jag ju om att jag skulle vänja mig vid att sova mindre och hur bra tror ni det gick idag. Inget vidare jag somna pang bom halv 10 hahaha så trött var jag. Men utvilad känner jag mig då inte, skull inte ha något emot att gå upp och lägga mig igen :) Men det kan jag ju inte, idag är det ju praktik och på lunchen så ska jag, Cessan, Amanda och Naomi gå och käka pizza mums, mums på det.

Sen känner jag att jag måste skriva detta angående bilden under i med att många verkar tro att mitt öga och ögonbryn ser ute sådär. Det stämmer inte, bilden är redigerad och jag har lagt ut den innan och då visat före och efter bild. :)

Kommentarer:

1 Ebba:

skriven

Gud vilken söt blogg :) ♥

2 FANNY ♥:

skriven

Vilken fin bild på ögat och sminket ;) Ha en mysig kväll♥

Kommentera här: