VM-helg i Herning

Resan började i en minibuss med Keneth, Fredrik, Filip, Jimmy och pappa. Bilresan gick bra men dock fick jag knappt sovit någonting p.g.a. av att det satt två bakom mig och drog i mitt bälte m.m.

När vi väl var framme i Herning så hade redan finalerna börjat och det bliv att snabbt springa in och sätta sig där det fanns plats. Inga svenskar tävlade första kvällen men Danmark fick ett brons. Finalpassen var slut vid 22.00 någon gång och då bar det av till vandrarhemmet/hotellet där vi fixa vid allt och sedan gick vi och åt på det stora gula M-et.

Lördagen började med att jag mitt i natten märkte att jag tappat ploppen till min navelpiercing  ( världen gick under) Sen blev det matcher hela lördagen och sedan restaurang innan finalerna och gud så god maten var fast man fick ganska mycket så jag orka inte allt + att det blev gratis glass efteråt :D
Men hur gick det då för våra svenska brottare? Jo Sofia Mattson 1a, Jimmy Lidberg blev 2a, Jalmar sjöberg blev 3a.


Dansk säkerhet på räcket. Känns bra att det bara var ca 10-15m ner :P


Vi sover inte, det är ju cartoon network på TV :D


I blått, Rune (tror han hette så) från Danmark :)

Kommentarer:

1 Elise:

skriven

ta från en annan piercing du har annars få kan man alltid köpa fler dör man köper piercingar. har exotica fortfarande öppet kan du kolla där. jag har också tappat ploppar, flera gånger. inte alls kul :/

2 karolinajonsson:

skriven

mysiga sängar ^^

Kommentera här: