VM nästa

Godmorgon, allt bra med er denna fredagsmorgon? Det är de i alla fall med mig, har sovit ut så känner mig pigg och nu bär det svart av till Danmark. Skulle egentligen varit i skolan nu första lektionen men kände att det inte var lönt, det tar dock en stund att ta sig till skolan och sen hem igen. Så nu sitter jag här och äter lite frukost sen vid 10 alltså om en timme så ska jag och pappa in och växla pengar och även ta en tur in på nova. Där efter så blir det nog att åka direkt till Vellinge där vi ska möta upp de andra som också ska åka och kolla på VM.

Hoppas på att jag har tillgång till dator så jag kan uppdatera nu under helgen, och ja då menar jag självklar inte att jag bara ska uppdatera om brottningen utan om allt annat med :)

Men annars får nu ha en kanon helg så kommer jag tillbaka på söndag :)



Kommentarer:

1 Mysan:

skriven

Fin bild!

Trevlig helg ♥

2 Malin:

skriven

SV: Äntligen Fredag! :D

Vad händer i helgen då?

3 Mamsen:

skriven

Ja ni verkar ha roligt iaf här e det bara lungt och skönt. Ha en forsatt rolig helg, så ses vi på söndag.

4 My:

skriven

ha det så bra och lycka till

5 Michaela:

skriven

fin:)

Kommentera här: