Så gulligt sms... men vad var det nu jag skrev innan?

Har ni också någon gång fått ett gulligt sms av någon av dina nära och kära, men hur mycket du än tänker och försöker komma fram till vad det var du skrev till henne/honom innan så kan du inte komma på det?

Jag själv såg nämligen nyss att jag fått ett sms från en gammal klaskamrat från grundskolan. Och i smset skriver hon:


Asså du är så jävla gullig :-D


Nu känner jag mig jätte dum för jag vet att jag skickat ett sms till henne för ett tag sedan, man jag kan bannemej inte komma ihåg vad jag skrev i smset. Det ända jag kommer ihåg är att jag var lite orolig för hur hon mådde och så, och anledningen är inget jag tänker ta upp här då det kan vara känsligt.

Men jag hoppas verkligen det är bra med dig gumman! :)

 

Kommentarer:

1 Joanna:

skriven

Jag var i skolan, hos en kompismoch sedan träning XD

2 Elise:

skriven

haha och du har självklart raderat smsen du skickat? ;)

3 Elise:

skriven

fick du klänningen idag då? =)

4 Elise:

skriven

haha gud nej :P

ja men gör det och hoppas du får en hel denna gången och att det finns kvar :)

Kommentera här: