Söndagsjobb och röd som en kräfta

Sitter nu här hemma och taggar lite inför söndagsjobb. Så en bit pizza ute i solen är absolut inte fel. Man måste ju ha lite energi om man ska orka sitta och telefonterra folk i fyra timmar sen.

 

Efter jobb idag så var det först tänkt att jag skulle möta upp familjen i stan och sedan gå och äta på restaurang, vilket vi inte gör så värst ofta. Men sen så tyckte mamma och pappa att det kanske inte var världens bästa ide i och med att det var söndag och att jag slutade vid fem tiden. Så det blev bestämt att vi tar och går ut och äter nästa helg istället.

 

HAHA och sen så var jag och sola lite solarium igår, och blev så besviken när jag inte såg att jag fått någon färg över huvud taget. Sen när jag vaknade i morse så kan jag lova att man såg det, men tyvärr inte av den bruna färgen, nej utan jag är var röd som en kräfta hahah.

 

Kommentarer:

1 » P H O T O L E N S:

skriven

Hejhej!

Haft en bra helg? :)

2 » P H O T O L E N S:

skriven

SVAR: Min helg var varit okej den med. :)

3 Elise:

skriven

var solar du någonstans? fitness 24 seven? de är asgrymma, köper någon kräm av dem så att det ska ta mer, love it :D

4 Joanna:

skriven

Hur mår du då?

5 Elise:

skriven

sv: ja men då förstår jag ;)

nä det kan man inte bara där. för det är en som ska vara till deras solarium för de är dubbelt så starka som vanliga så man ska bara sola 8min första gången, 12 andra och 20 tredje och sen fortsätter man med 20 för de är så starka :)

6 Mia:

skriven

Haha, hatar när man solar och man inte får någon färg på en gång.. Typ på sommaren när man pressar som fan och sedan blir helt röd efter ett tag..

7 Elise:

skriven

sv: faktiskt :) 20 kronor är minimun alltså för 8 minuter och sedan kostar det 2,50 / minut :)

och krämen kostar 20 kronor. så kan man välja mellan solskyddsfaktor, broze eller super bronze. den sista kör jag på för jobbar alltid när det är sol :/

8 Elise:

skriven

btw, fått klänningen? :)

9 Elise:

skriven

eller imorgon ;) de skickar inte efter 12 ;)



ja det tycker jag :)

10 Elise:

skriven

precis de skickar leveranserna innan kl 12 på dagen bara :) det är bara för att posten inte hämtar förrän efter det :)

fick mitt brev i torsdags vid 17 att de skickat det men jag hade det dagen efter så de hade skickat min innan 12 fast fick mailet efter :)

Kommentera här: