Sur, Irriteras och stressad

Sur, Irriteras och stressad, så det blir ett snabbt inlägg här. Anledningen till att jag är sur och irriterad är att det är kaos i hela stan, det stinker sprit, folk är sa packade, bussarna är sena och dessutom så proppade så man inte ens får lov att åka med. Så jag fick kuta genom hela stan för att hinna med en buss så att jag kunde komma hem om, så att jag kunde byta om och fixa mig och även hämta köttet och pengar. Men nu hinner jag inte skriva mer, måste rusa till bussen, hoppas ni får en kanon bra valborg allesamman :)

Kommentarer:

1 M A L I N |--| E:

skriven

Det skulle vara så sjukt snällt om du kunde gå in här, på länken här under och rösta på min bild, nummer 12:)!

http://vadfanskajagheta.se/2010/april/finalisterna-i-tavligen.html#comment



du behöver ju såklart inte rösta, och om du inte tar imot sånnahär kommentarer behöver du ju bara at bort den! KRAM :)

Kommentera här: