Underbart väder

Åh det har varit toppenväder hela veckan, så varje lunch så har jag och tjejerna skyndat oss att äta bara för att gå ut och sätta och sola. Och vi har hittat världens bästa plats på skolan, där är nästintill helt vindstilla och solen bara gassar där. Dock finns det en liten nackdel med detta ställe, rökarna, behöver jag ens säga mer haha. Det är nämligen ett av ställena som många går till för att röka, men snälla som rökarna är så sätter dem sig en bit ifrån så oftast slipper man ens lukta att dem sitter och röker :)

Anna, jag och Helene i måndags. Kanske inte ser så värst varmt ut, men himlen är ljusblå och solen skiner för fullt kan jag lova.

Kommentarer:

1 Jennifer [fotoblogg]:

skriven

Fin blogg du har! :) Tittar tillbaka lite senare så jag kan läsa den lite mer noga. Bevaka gärna min fotoblogg om du gillar den :)

Kommentera här: