Uppe tidigt och skulle börjar sent

Skulle börjat sent idag, men bestämde mig ändå för att gå upp vid halv åtta. För att plugga lite på mitt tal och så vidare, pga att jag ska jobba i eftermiddag och hinner då inte plugga så mycket. Men hann inte vara vaken så särskilt länge förens huvudverken började tränga på, så bestämde mig för att stanna hemma som sova lite. Så förhoppningsvis så kan jag jobba ikväll, vilket jag inte hade kunnat om jag hade tagit mig till skolan. och hade ju inte varit så lönt att sitta i skolan max en halvtimme för att sedan åka hem för man har migrän, vilket jag alltid får om jag inte sover bort huvudverken. Som tur är så hade vi inte några jätte viktigt lektioner idag, men några av det roligaste tyvärr.

Kommentarer:

1 A:

skriven

hoppas att du mår bättre. :)



2 A:

skriven

okej :)



vet du hur man ändrar där det står skicka kommentar ?

om man kan skriva något annat ist för skicka kommentar ? :)

3 Elise:

skriven

usch hatar huvudvärk, hade det hela dan idag typ och även om jag drack, värkte huvudet ändå :/

Kommentera här: