Grattis Dennis

Godmorgon, idag kom mamma och pappa in och väckte mig vid halv 7 för att min lillebror fyller år. Vi har nämligen som tradition att när någon fyller år så går resten av familjen upp för att fixa frukost och ta fram alla presenter och sedan gå in och sjunga för födelsedags grisen och som då får frukost på sängen och alla sina presenter. Och min mamma börjar ju jobba vid 7 så där av blev det så tidigt.
Men har man sovmorgon som jag så somnar man såklart om igen, och klockan ringde vid lite över 8. Så nu ska en sjuk Martina ta en kopp te, knarka lite nässpray och se om vi möjligt vis har någon hostmedicin hemma för att sedan ta sig till skolan. Känner att jag måste ta mig till skolan nämligen trots att jag inte är helt okej.

Grattis på 14 årsdagen Dennis!

Kommentarer:

1 Alexandra - Uppsalas största blogg:

skriven

Hej :) Skulle bara vilja tipsa dig om min tävling jag har just nu där du kan vinna ett par awesome high heels som är designade utav josefin crafoord värda 1799 kr! Vore jättekul om du var med! Kika gärna in tävlingen här:



http://vadfanskajagheta.se/2010/august/tavling-vinn-skor-varda-1799kr.html

Kommentera här: