Tillbaka till skolan imorgon

Nu ska jag gå och duscha, tvätta bort sminket och sedan ta fram saker till imorgon. Skolan börjar nämligen imorgon för min del, jag var ju inte hemma i onsdags när alla andra började.

Så kläder till imorgon ska plockas fram, ett foto som jag kan ha på mitt terminsbevis till busskortet så att jag kan åka gratis, penna och block.

Jag ser både fram emot att börja skolan med ändå inte, ska bli jätte kul att träffa alla igen, men sen allt pluggande, de tråkigt lektionerna (inte alla då) ser jag inte alls fram emot.

Om jag känner mig själv rätt, så kommer jag vara minst lika trött när klockan ringer imorgon som på denna bilden haha. Sen måste jag också påpeka att min mamma borde gå en kors i fotografering haha ;)

Kommentarer:

1 Syverjennifer:

skriven

Really great site man!!

Kommentera här: