♥ Dag 10 – Mitt favoritminne.

Sommaren 1997, jag var 4 skulle bli 5 år. Det var dagen innan midsommarafton, jag, mamma och pappa var hemma hos mina kusiners kusiner för att hämta mitt första egen lilla husdjur. Det var en liten hermelinkanin som jag döpte till Smulan, hon var så lite och söt och jag ville bara hem så fort som möjligt för att kunna sitta och klappa henne. Det går inte att beskriva med ord hur lycklig jag var över min lilla kanin, mitt egna lilla husdjur.

 


Efter ca ett år kom vi fram till att min lilla Smulan inte var något liten flicka, utan en liten pojke. Då döpte jag om honom till Smule-Bule istället, för jag tyckte det lät mer som ett pojknamn än Smulan.


Min lilla Smule-Bule har följt med mig under i princip hela min uppväxt. Men för ca 8 månader sen tog han sitt sista andetag. Saknar min lilla pojke! :love:

 

Kommentera här: