Malmö med Helene

Det blev ingen uppdatering igår på grund av att jag knappt var hemma. Åkte till Malmö vid 12 tiden för att träffa Helene. Det blev både shopping på Triangeln och Entre och jag fick två söta toppar med mig hem. Sen åkte vi tog vi oss till hennes kusins lägenhet som Helene passar för tillfället och titta på Hipp hipp hipp paw rihk-titt och lekte med hennes kusins hund Loke som hon också passar.

När jag sedan kom hem så mådde jag inte alls bra, hade jätte ont i magen och febern ökade, så jag hade ingen lust alls till att blogga. Så idag kommer två inlägg om de 20 dagarna istället.

 

Mina nya toppar

 

Kommentarer:

1 Elise:

skriven

älskar den överta!!

skitsnyggt när den bara hänger =)

2 hannategin:

skriven

jätte fin BloggDesign! fixat den själv ? :)

3 rebecca:

skriven

snygga kläder och snyggblogg:)

(Y) tummen upp

4 helene:

skriven

Dom blev ju jätte bra :D <3

Kommentera här: