Designen förstörd

God morgon, som ni ser så är hela min design förstörd. Var nämligen så att igen så skulle jag testa de olika temana som finns på blogg.se på en av mina textbloggar, men klumpig som jag är så råkade jag såklart gå in och göra det på min egna blogg. Väldigt irriterande, men hade ändå tänkt på att göra en ny inom det närmaste. Men så länge så har jag lagt in min gamla header och fixat lite med text och färg, så att bloggen inte allt för tråkig ut :P

 

Sen blir jag lite sur över att min blogg fortfarande inte funkar i Explorers webbläsare, trots att jag återställt hela bloggen men både stilmallen och kodmallarna.

Kommentarer:

1 Emz:

skriven

Jag har explorer och har inga problem ;)

2 Elise:

skriven

gör som jag, på en av dina testbloggar har du din riktiga design sparad ifall detta skulle hända ;)



skriv ett mail till blogg.se och kolla om de vet ngt om explorer :)

3 Alexandra - VADFANSKAJAGHETA:

skriven

stackare:(

4 Emma:

skriven

Sv. Japp, det gör jag! ;)

Kommentera här: