En känsla jag har

Det är inget jag kan se eller höra, det är bara en känsla jag har. En känsla av att jag aldrig är ensam.
Sover jag så känner jag att någon står i dörren och tittar på mig och ibland klappar någon mig på axeln (får känslan av att var inte rädd), sitter jag vid datorn känner jag att någon står bakom mig och tittar, är jag ute och går känner jag att någon år några meter bakom. Jag har fått för mig att den är en man, runt 160cm som har en välbyggd kropp. Men alltid när jag vänder mig om för att se vem det är så finns där inge.
Denna känsla har jag haft i ca ett år och alla jag pratat med detta om säger att jag inte ska vara rädd, att det bara är någon som vill skydda mig.

Kommentarer:

1 Elise:

skriven

hihi jag håller med om att det är bara är någon som vill skydda dig. jag hade det så innan men inte nu längre :P



men jag är skiträdd för sånt xD

Kommentera här: