Thailand resan bokad

Mår inget vidare idag, har ont i huvudet och känner mig allmänt hängig och trött.


Stack till skolan i morse för jag kände mig ändå så pass kry, men efter ca 20 in av specialidrotten så började jag må illa och hela kroppen skakade. Så jag satta mig ner för att vila lite, men det hjälpte inte så värst mycket. Så när jag suttit där en stund och kollat på dem andra så kom läraren fram till mig och sa att han tyckte jag skulle gå hem.

Så stack in till stan fyllde på pengar på mobilen och tog bussen hem.


Nu när jag vaknade efter att ha sovit några timmar fick jag reda på att en resa till Thailand är beställd, det bli men mammas sida släckt och vi åker om ca ett år. Anledningen till att vi beställer såhär tidigt är för att vi är så många som ska åka och där var bara 6 hotellrum kvar, var av 5 bokade vi.

Men innan Thailand så blir det Alanya till sommaren med ett gäng kompisar, kommer bli toppen.

 



Men innan Thailand så blir det Alanya till sommaren med ett gäng kompisar, kommer bli toppen.

Kommentera här: