Åh så irriterade

Såg att jag hade ett missat samtal, i och med att jag inte kände igen numret så kollade jag upp var det kom ifrån. Och det visade sig att det kom ifrån ett företag där jag skickat in en jobbansökan. Så jag försöker ringa upp men tror ni att det funkar, nej för dem har bara telefon tid till kl 17.00 på vardagar. Så jag får väll ta och hålla tummarna för att dem ringer igen, annars så får jag ta och ringa dem imorgon. Kan ju vara något så viktigt som att dem vill att jag ska gå på anställningsintervju  :)

 

Kommentarer:

1 ...:

skriven

Ett tips för att du ska veta när du ska skriva de/dem. Om man på engelska ska säga "they" så ska man oftast skriva "de" och när man på engelska ska säga "them" så är det oftast "dem" på svenska. Ser lite obildat ut att inte hålla koll på det! Annars bra blogg :)

Kommentera här: