Min helg

Dåligt med uppdaterig nu i helgen.

Efter skolan i fredags så stack jag och Helene in till Entre i Malmö för att gå runt och titta lite i affärer. Hon handlade present till sin pojkvän och jag skulle köpa träningskläder. Där efter så mötte jag upp Jimmy i stan (Lund) och vi åkte hem hit.

Igår så stack vi och hälsade på Jimmys syster och hennes lilla familj. Det blev att ära pizza, spela lite wii och mycket skratt (i alla fall så skrattade jag en massa). Kul att få träffa dem.

Sen idag så har vi bara tagit det lugnt framför datorn och lite så.


Kommentarer:

1 amanda:

skriven

hej prenumerera på min blogg så prenumererar jag på din :D

2 Olivia:

skriven

Mysigt, jag tänkte bara säga att det är något mysko med din kodmall? din vänstra sidomeny ligger över kommentars fältet. :/



sen tänkte jag om du hade lust att rösta på mig, nr2, här?:



http://carolinedahlen.blogg.se/2010/january/de-5-finalisterna-1.html#comment



det skulle vara jättesnällt

3 ERICAPERZZON:

skriven

Lät som en bra helg och wii är aldrig fel;P



/E

Kommentera här: