Tävling, vinn massor av BUGG Bubbelgum

Nu startar jag en tävling i samarbete med BUGG  Bubbelgum, där priserna är en massa BUGG.

De allra flesta föräldrar eller äldre syskon kommer nog ihåg BUGG. Det lanserades i Sverige på 50-talet med försvann från godishyllan år 2002. Sedan i fjor är BUGG Bubbelgum tillbaka i Sverige igen för att stanna. Den nya BUGG är sockerfria och finns nu i fyra smaker – Päron, Citron, Hallon/Jordgubb och Het kola

 

För att vara med och tävla ska du:

- Svara på frågan, – BUGG består nu bara av naturliga färgämnen. Men hur är det med sockret? (Helt sockerfritt, ganska mycket socker eller fullproppad med socker)

 

- Motivera varför just du ska vinna BUGG Bubbelgum

 

- Gå med i BUGGs fanpage på facebook!

 

Pris:

Förstapriset - 7 påsar med BUGG (totalt 105 BUGG)

Andra och tredjepriset – 2 påsar med BUGG (totalt 30 BUGG)

 

Deadline:

Måndagen den 25/1, klockan 24.00

 

Vinnarna kontaktas via mejl, så glöm INTE skriv in din mejladress!

Kommentarer:

1 Mimi:

skriven

Men dom är ju sockerfria, såklart! :P

Varför jag ska vinna, för att BUGG är tusen gånger godare än alla andra tuggummin och som dom runt om kring mig vet är jag "beroende" va tuggummi... Ni hittar alltid ett gömt någonstans i munnen på mig. Jag är som klipt och skuren för att vinna denna tävling ;P

2 Jenny:

skriven

Sockerfria är dom :D



Jag vill vinna för att jag aldrig lyckas ha tuggimmi hemma, så det är ju perfekt att vinna det här! Och alla smakerna är smaker jag gillar väldigt mycket :D



Fin blogg btw :)

3 Linda:

skriven

Jag borde ju helt klart vinna så jag kan bjuda alla tjejer på brottningen på 90talets stolthet ;-)

Haha!



suggggarfreee förresten. :-)



Kom och träna snart så blir jag glad. :) Vi får hitta en tävling till dig som du kan åka på i vår. :)

4 Flingas mamma:

skriven

Helt sockerfria är dom!



och jag borde vinna dem för att jag tycker jag är värd dem ;D

5 anna:

skriven

Bugg är sockerfria, skadar inte tänderna och leder inte till fetma ;) Förutom att de är otroligt goda att tugga på så är de helt fantastiska eftersom de kommer i fin förpackningar som alltid gör sig bra på bild. Man kan ta foton på förpackningarna på tusen olika sätt och på själva tuggummit och bubblorna som man kan blåsa.



Jag, min blogg och mina bloggläsare skulle helt enkelt bli lyckligare av att vinna!

6 Martina:

skriven

mohhahahahah

Kommentera här: