Klänningen satt bättre med en freebra

Testade klänningen jag ska ha på kusinens bröllop med min nya freebra, och till min förvånad så satt klänningen på plats, vilket den inte gjorde när jag hade vanlig BH. Klänningen är nämligen lite stor, så hade först tänkt mig att sy in den lite i sidorna så den satt bättre. Men det slipper jag ju nu.

 

Dock bli jag lite smått deprimerad när jag ser hur tjock jag blivit, vet att jag inte får säga så av mina kompisar. Men det är ju så jag ser mig själv, och några kilo ner skulle ju inte skada ;)

 

Kommentarer:

1 Elise:

skriven

sv: haha nej inte så mycket, jag har ett par skor jag älskar och de är knappt 1 cm större och jag hade 6 inlägg. men de fick jag sälja för det gick sig ju inte haha ^^



så nej tyvärr, finns bara till någon millimeter, kanske 2-3 :/

2 Elise:

skriven

OCH DU ÄR INTE TJOCK! surar på dig om du säger det...

3 emma:

skriven

fiin klänning :)

& du är inte tjock ju !

Kommentera här: