Lomma med Helene

Redan kvart över 9 i morse tog jag och Helene bussen in till Lomma för att steka på stranden. Och det var år och dar sedan jag åkte buss till Lomma, men jag visste att vid Ica där hoppar man av. Men tror ni bussen stanna vid Ica, självklart inte. Så vi tog och följde strömmen och till sist kände vi igen oss och viste hur vi skulle gå. När vi kom till stranden var där nästan inte en kotte, så det var bara att välja och vraka vart man ville ligga.

Efter kanske en – två timmar ser vi Jennifer och Maribel, så dem slog sig ner vid oss, vilket var trevligt.

När jag och Helene varit på stranden ca 3 och en halv timme kände hon för att åka in till stan. Så det gjorde vi, och tur var nog det. För det tog inte lång tid förens man såg hur bränd hon var, kan ju säga att tjejen kommer ha riktigt ont.

Men ja, väl inne i stan så gick vi och titta lite i affärer, och inne på Vero Mode tvingade Helene på mig ett par snygga och bekväma jeansshorts med stretch. Hon ville egentligen själv ha dem men hitta bara dem i min storlek. Sen när jag köpt mina så hittar hon faktisk dem i en större storlek. Så det blev att vi båda fick med oss var sitt ett par hem :)

Visst var dem fina? Och bra bra satt dem också :)

Kommentarer:

1 Nickan:

skriven

Blir lika förvånad som förra gången över hur duktig du är på designer! Det är SKITSNYGGT!

Den här texten nedan kan stå under min profilbild så kan headern vara i samma höjd som bilden om du förstår vad jag menar:D?



"En glad tjej som försöker se allt det positiva i vardagen. Älskar vardagslyx och det där lilla extra som får en att hoppa av glädje!

Är tokig i mat, inredning, mode, resa, barn och djur.

Gillar att umgås med mina underbara vänner, familj och såklart min älskade pojkvän.

Tog studenten sommaren -10 och jobbar just nu inom hemvården där jag trivs superbra. Mitt mål är att en dag vara barnmorska och de ska jag kämpa för."



Sedan skulle jag gärna vilja att "Min stora kärlek..." ska stå i samma Rosa som mitt namn:)



Du får säga hur mycket jag ska betala:)



Kramar

2 Elise:

skriven

haha ica är längre ifrån stranden, ni ska hoppa av vid centrum så är det närmre och den vanliga stranden =)

3 Elise:

skriven

sv: hehe nä den går bara dit en gång i timmen för det är när den bytar till malmöbussen ;)



men ni ska ju går där vid hamnen och biblioteket så kommer ni ju till den nya stranden. ÄLSKAR när DJ:n spelar :D

4 Nickan:

skriven

Det kanske bara är på min dator det blir så men om det går och fixa så skulle jag vilja att högerspalten kom i samma höjd som headern, alltså att den översta linjen är i jämn höjd med högerspalten om du förstår:P? Lite svårt att förklara.

Sen tänkte jag att det bara kan stå Veronica, vet aldrig om nåra otäcka människor söker upp en:) Haha

Kommentera här: