Nu blir det stranden med Helene

God morgon, har precis dragit mig upp ur sängen och gud så trött jag är. Men det är ju ingen nyhet, dem som känner mig vet att jag alltid är trött.

Så sitter här och dricker en kopp te för att bli lite piggare, och jag har nog världens sötaste lilla kopp. Jag fick den av min bästa kompis när jag gick i mellanstadier, på koppen står det ”Till världens bästa kompis!”, gulligt va? Tycker det är så synd att hon och jag tappat kontakten helt sedan hon flytta och vi började gymnasiet på olika skolor. Men som tur är ser man henne i stan ibland :)

Men nu har jag inte tid att sitta här och babla på, måste börja packa väskan och så, för idag blir det stranden med Helene. Så vi hörs när jag kommer hem :)

En nyvaken Martina :)

Kommentarer:

1 alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE:

skriven

God Morgon :) Hoppas du sovit gott :D

Kommentera här: