Kaninen ute på en lite hopptur i vårsolen

Jättefint väder ute så jag tog ut min gamla lilla kanin på en lite hopptur ute i vårsolen. Men gammal som han är så var det intet vidare uppskattat från hans del, han ville hellre ligga och mysa i famnen.

 

Däremot satt det en lite flicka och tryckte snudan (nosen) mot rutan och var hur avis som helst. Kan ju inte heller ha dem båda ute samtidigt i och med att Xenna är en jakthud och avskyr andra djur, till och med min lilla kanin.

Ser kanske lite konstigt ut, men hon ligger på andra sidan fönstret :)

Jättefint väder ute så jag tog ut min gamla lilla kanin på en lite hopptur ute i vårsolen. Men gammal som han är så var det intet vidare uppskattat från hans del, han vill hellre ligga och mysa i famnen.

 

Däremot satt det en lite flicka och tryckte snudan (nosen) mot rutan och var hur avis som helst. Kan ju inte heller ha dem båda ute samtidigt i och med att Xenna är en jakthud och avskyr andra djur, till och med min lilla kanin.

Kommentarer:

1 amiih:

skriven

sv: ja det är super :) HA .

jättefin kanin du har :)

2 Mathilda:

skriven

Sv: tack så mkt.

3 lisa:

skriven

sv ; naw tack så mycket :) du har också fint hår!

4 cajsa:

skriven

tackar :)<3 fin blogg du har

5 lisa:

skriven

sv : bara bra,hur är det med dig? :)

6 Mathilda:

skriven

SV. Bara bra, själv då :)

7 LYDIA:

skriven

sv: Tack så mycket! Gillar den jag med^^ Bloglove'a gärna ifall du gillar mina bilder och inte vill missa något!



http://www.bloglovin.com/sv/blog/672098/lydiajosefine



Kramen på dig! Och sov gott, för det ska jag göra nu^^

Kommentera här: