Saknar mitt gamla fina hår

När jag var yngre så hade jag långt, tjockt och naturligt mörk blont hår som växte som ogräs. Det kvittar du mycket jag platta och föna håret för det blev ändå aldrig sliter. Alla avgudade mitt hår, alla förutan jag själv, jag tyckte bara det var allmänt jobbigt att det var så tjockt. Så några dagar efter att jag slutat 9an så klippte jag av mitt långa hår uppe vid axlarna. Och sedan den dagen så har mitt hår aldrig varit sig liks, det växer knappt, blir slitet jätte snabbt trots att jag knappt gör något mer än att borsta det en gång om dagen. Men det värsta av allt, varje dag så tappar jag massor av hårstrån, så mitt får blir bara tunnare och tunnare. Och idag så saknar jag faktiskt mitt gamla fina, långa, tjock och blonda hår. Någon av er läsare som kanske har något bra tips på hur jag ska får rätt på mitt hår?


Inte dem finaste bilderna, men ni ser i alla fall mitt hår :)

Kommentarer:

1 ICAZ:

skriven

Ja visst är det gott! :) Hur mår du idag?=)

2 Bellezmaa:

skriven

sv, jaa visst är det äckligt. speciellt när man visar det med.. man kan liksom gömma det eller ljusa det eller andvända en lång tröja.. eller vad säger du? ;)



ciao / Miss K

3 emelieresander:

skriven

svar: allt är bra här själv då?:)

4 CAROLINE ♥:

skriven

- jadå, jag tycker om den! :D jag vill bara ha en bild på mig i headern, istället för blomman. tror du att det går att fixa, och hur isåfall?(a) vill du inte det, utan vill ha designen helt orginal. så respekterar jag det!

5 Bellezmaa:

skriven

sv. skönt att höra. annars.. vad händer på lovet? :D



ciao / Miss K

6 CAROLINE ♥:

skriven

- nej absolut inte, den är kvar :D och jag hoppas det är okej att jag satte in länkar, såsom bloglovin och bloggpartner och såntdär! :)

jahaa, haha :D jag kikar in och kollar strax! tack så jättemycket =)

7 Jessica:

skriven

SV: Tack snälla!



Några hårtips ska du nog inte ta emot av mig, är inte alls bra på sånt :P

8 Bellezmaa:

skriven

sv, härligt.. låter som ett underbart lov.

det blir familjemys och träffa vänner (:



ciao / Miss K

9 M A L I N :):

skriven

FINT HÅR :D

10 ICAZ:

skriven

Jodå de är ok..ska göra pizza nu ;)

11 emelie:

skriven

sv; förlåt för sent svar men jag har nt kollat bloggen förens nu. men jo det är bara bra här, hur äre själv? :)

12 ALICIA:

skriven

åh tack :D glad jag blir!

vad fint hår du har!

13 ALICIA:

skriven

okej :(

Kommentera här: