Bröllopstal

Nu ska det skriva bröllopstal, det ska vara på två minuter och det ska vara ner skissat tills på onsdag. Så passande att min kusin faktiskt ska gifta sig snart, så jag hade tänkt att talet skulle vara till henne, fast jag håller det i skolan.

Och hade jag inte varit så feg och blyg som jag faktiskt är så hade jag mycket väl kunnat hålla det på hennes bröllop med.

 

Men jag har aldrig varit på ett bröllop och vet inte riktigt vad man ska ta med i ett sånt tal. Så kära läsare om ni har varit på bröllop och vet vad man brukar ha med i ett bröllopstal så bara skriv är ni gulliga :)

Kommentarer:

1 Elise:

skriven

hehe fråga min pappa om du behöver hjälp, han ska vara toastmaster på bröllopet och håller i talen =P

2 Anna:

skriven

Bokningsnummer: 091230-7734-00

Lösenord: WPI881



Där har du det :D

Kommentera här: