Tid hos läkaren

Idag ringde klockan 8.30 och det vara bara att ta sig upp och bege sig till sjukhuset. Hade nämligen en tid hos en hudläkare pga av att jag tappat 2/3 av mitt hår. Men läkaren tyckte ändå jag hade fint och tjockt hår, i alla fall längst inne vid hårbotten. Men hon tycke att jag skulle klippa av ca 2 dm, ALDIG i livet, jag har redan så kort hår så topparna får ta och räcka :P

De tog även blodprov för att se om jag hade någon vitaminbrist och även för att kolla sköldkörteln, så det tog ca 5 rör blod. Och jag som verkligen avskyr att ta blodprov ifrån armen haha det är så obehagligt :P

 

Efter det begav jag mig till skolan, haha lagom till lunch. Dock kunde jag lika gärna åkt hem för min grupp var klar med vår reklamkampanj så vi fick gå direkt.

Kommentarer:

1 Mikaela:

skriven

Var gärna med och tävla om ett presentkort på Guldfynd till ett värde av 1000 kr :) Gå in här: http://mikaelafranzen.blogg.se/2010/may/tavling-i-sammarbete-med-bloglovin-guldfyn-1.html

2 Elise:

skriven

äsch, klipp det så lir det nog lite friskare ska du se. beror nog inte på det men ändå =)

och är det några problemas finns det ju alltid löshår, det ska jag fixa i sommar ;)

Kommentera här: