Rent och fint rum?

Är det bara jag som inte klarar av att hålla rent och fint på mitt rum? I fredags städade jag hela rummet + gjorde fint i garderoben, och nu ser det ut som ett bombnedslag igen, kläder över hela golvet, sminket är utspritt i hela rummet och det ser ut som någon har vänt upp och ner på hela min garderob. Så det är väl bara att få tummen ur röven och börja städa igen, för på lördag ska här vara rent och fint igen, då vi ska fira min 18 årsdag med släkten :)

 

Någon som har ett bra tips på hur man håller rummet fint? För att städa är nog något av det tråkigaste jag vet haha.

 

Kommentarer:

1 Elise:

skriven

större yta ser mer städat ut, fast det inte är det, mitt tips hahaha!

därför ska jag och danne ha en stor lägenhet för vi båda är lika "bra" på att städa ;D

2 Vet bäst:

skriven

Skita inte ner!!!!!

3 Martina:

skriven

Svar till vet bäst

Mamma och pappa, tror ni inte att jag ser att det är ni som kommenterar? Ni lämnar nämligen vårt IP-nr efter er ;)

Kommentera här: