Pragresa bokad

I ett par dagar har jag känt mig ovanligt trött och helt orklös, trots att jag ätit, druckit och sovit som jag ska. Har även varit rejält förkyld, och i morse när jag vakna hade jag feber.

Så har nästan bara legat och sovit hela dagen, och har inte haft någon aptit över huvud taget. Men har i alla fall fått i mig en macka nu, så hoppas på att jag mår lite bättre nu ikväll.

 

Sen så har det bokats resa till Prag i vår med klassen. Det blir att vi flyger ner istället för att ta tåget, vilket är super skönt, mycket mer än så vet jag inte än då jag inte varit i skolan idag. Men det ska verkligen bli skitkul :)

 

Kommentarer:

1 Elise:

skriven

answ: det är något av allt men det mesta kommer från teoriproven från körskolan. men ingen får samma prov men allt är ändå med. tex jag fick mycket om trafiksäkerheten men ändå allt och sedan hade vi en kille som fick lite av trafiksäkerheten. men det mesta kommer med :)

du ska iaf h läst boken minst 1 gång, då lönar det sig riktigt mycket :)

Kommentera här: