Första dagen på praktiken

Idag började min praktik, kommer till att vara på Indiska tisdag-onsdag fram till vecka 10 (ej veckan 8, då är det lov) och där efter hela veckor fram till vecka 15 tror jag det var.

 

Eftersom min handledare Hanna fortfarande hade semester så har jag gått lite med säljarna, och lite själv. Fick bland annat bestämma hur vi skulle bygga upp tre bord, två med lite koppar, skålar och uppläggningsfat och ett med lyktor. Det blev jätte fint och det kändes lite mer våritgt i butiken.

 

För övrigt så är jag fortfarande lite halv krasslig, hostar sönder min lungor och febern vill inte riktigt gå ner. Så när jag väl är hemma så sover jag mest, där av den dåliga uppdateringen.

Kommentarer:

1 Smsa Låna:

skriven

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :)

Kommentera här: