Helg

Fredag är nog den bästa dagen på hela veckan, skolan börjar inte förens efter lunch och vid halv två är det helg.

 

Efter skolan idag så blev det en runda på stan, eftersom jag ändå skulle få stå och vänta i Lund i ca en halvtimme. Så gick in på Gina, för hade sett en super söt topp på deras hemsida, som jag tänkte prova och eventuellt köpa. Men eftersom Gina i stan är så litet så tar dem inte hem alla kläder som finns på hemsidan, och självklart så hade dem inte tagit hem den toppen. Så får ta mig in till Nova eller Entre någon dag och se om dem möjligtvis har den.

Men jag hittade ett par skitsnygga jeans som satt perfekt, hade dock bara mitt presentkort med mig, så fattades 100 kr :/

Kommentarer:

1 Elise:

skriven

det är inte alltid nova och entre tar hem heller, så ring dit och hör, brukar jag göra =)

för det som finns på hemsidan finns bara i utvalda butiken ex malmö har inte samma sortiment som i stockholm =)

2 jenna:

skriven

Fiin header bild, jag gillar din design oxå :)

3 Mira:

skriven

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

Kommentera här: