Onödig skoldag

Jag var ju som sagt hos tandläkaren i morse och missade därför första lektionen. Så jag skyndade mig till skolan för att komma i tid till svenska lektionen, så när jag kommer dit så är det några som har kvar sitt nationella tal och självklart vill dem hålla inför liten grupp. Men jag bestämde mig för att hade jag ändå kommit dit så kunde jag lika gärna sitta och lyssna på de fyra tjejerna som hade sina tal kvar.

 

När jag skulle hem från skolan idag så satte jag mig på 3an för att åka in till centralen och byta buss där, i och med att inte direktbussen börjar gå förens vid efter 15.00. Så när jag kommer in på centralen så ser jag min buss stå där och självklar så drygar sig busschauffören, så min buss hann köra innan jag hann hoppa av 3an. Så det var bara att vänta i en halvtimme, men hade tur för Helene skulle vänta på sitt tåg i ett bra tag. Så vi gick in och handlade lite, jag köpte frukost och hon lunch, och lika nyttiga båda två!

 

Kommentarer:

1 Alba:

skriven

Sv; :) TACK för tipset, ska fixa ny design i helgen :D <3



Allvarligt, vet du hur söt du ser ut? :D

2 Alba:

skriven

Sv; :) TACK för tipset, ska fixa ny design i helgen :D <3



Allvarligt, vet du hur söt du ser ut? :D

Kommentera här: