Min helg

I fredags tog vi en liten tur till Ahles stenar, eftersom vi ändå var på Österlen. Körde även och tittade på skärmflygning i Kåseberga.
 
 
I lördags åkte jag hem från fina Österlen, åkte redan på förmiddagen eftersom min kusin skulle komma hem till oss för att klippa och slinga mitt hår. Även mamma och lillebror fick klippt sitt hår.
 
Igår blev det mest en slappe dag framför datorn, brottningen började ju igår så jag och pappa satt klistrade framför svtplay! För er som missa så slog Robban den dubbla världsmästaren i första matchen, tyvärr blev motståndet sedan lite för tufft och Robban blev utslagen i kvartsfinalen. 
Efter brottningen tjatade jag till mig en tur till Ikea, ville ha lite nytt till rummet. Det blev ett sängbord, en vas med lite blommor och (till jag flyttar hemifrån) fina burkar att ha socker, mjöl och pasta m.m. i.
 

Kommentera här: