Skyltsöndag i Malmö

Min helg har varit fullbokad med en massa skoj, där av den dåliga uppdateringen! Men i fredag efter jobb kom Cessan hit, vi gjorde supergod flygande Jacob och satt och pratade i flera timmar. Senare på kvällen fixade vi även till chokladfondue med massa frukt och marshmallows, vilket var galet gott! 
I lördags åkte jag hem till mamma och pappa för lite julmys, vi satte fram lite julpynt och bakade en massa saffransknyten, pepparkakor och julkola. Mot kvällen satte vi oss sedan framför tv med alla nybakta godheter och en kopp apelsin och chokladglögg. Riktigt mysigt faktiskt! 
Igår startade jag och Kalle dagen med att tända första ljuset och äta en snabb frukost innan han skulle iväg och jobba. Själv stacka jag in till stan med Sandra för att handla lite julklappar och gå och titta lite! Jag fick inhandlat tre julklappar och Sandra köpte lite julgodis och ett par snygga nike air. Vi såg även på modevisning inna på triangeln och hann med en liten fika inne på espresso house innan affärerna stängde! :) 

Julmys och massa bak hemma hos mamma och pappa!
 
Första advent!
 
Våra sockersöta granar! 
 
Fika med finaste Sandra! 
 


Kommentarer:

1 Lotta:

skriven

I Lund tyckte jag att julskultningen var skit. Inte alls någon mysig julstämning med pyntade skyltfönster eller någon speciell marknad. Den blir bara sämre för vart år! Det såg ijf mysigare ut i Malmö så det är kanske dit man tar sig nästa år.

Svar: Aa i Malmö var det jätte mysigt! Dock inte så många stånd, och vi hade gärna sett att det var lite snö! Men annars var det hur mysigt som helst :)
Martina

Kommentera här: