Sven borde lugna ner sig

Dagen startade inte riktigt som tänkt. Sven höll fortfarande på och tågtrafiken var inställd. Så lilla jag fick en ledig dag istället. Skönt, men hade faktiskt hellre jobbat! Utanför fönstret ligger i princip planket mellan vår lilla innergård och gästparkeringen ner, och mina nyputsade fönster ser för jävliga ut! I övrig är det översvämning i stora delar av hamnen, och bussarna som vanligtvis går var 5 min utanför syns knappt till. Dagar som idag kan jag inte direkt påstå att jag trivs ute vid havet haha! 

Jobbiga nu är att jag skulle behöva handa, men vågar faktiskt inte gå ut haha. Igår blåste jag nästan omkull haha och att slita på tunga kassar är ingen höjdare i detta vädret. Jobbigt läge när man behöver mjölk, bröd och lite annat! :(
 
 

Kommentarer:

1 Rebecca&Mathias:

skriven

Ja, det är väldigt trist med dessa stormar blir sådant kaos tyvärr! Ha en fin Fredag! :)

2 Jonas:

skriven

Synd att det var sommar. Skulle vara pool party över hela stan :D

Svar: Haha ja ;)
Martina

3 Sune:

skriven

Jävla svenne....

Kommentera här: