Bättre sent än aldrig!

På nyår startade jag dagen med en snabb shoppingrunda på Entre medan jag väntade på Kalle. Hade nämligen glömt min foundation och råkat få med mig ett par söndriga strumpbyxor. Efter att jag mött upp Kalle tog vi oss till Big Bowl där rasten av gänget väntade. På banan bredvid spelade Daniel Andersson vilket killarna tyckte var lite coolt. Men inte så coolt som en av Big Bowls anställda, haha han ställde sig vid banan och ordagrant glodde under hela tiden när Daniel och hans familj spelade. Han måste ha haft väldigt lite att göra på jobb den mannen! :) 

Efter bowlingen åkte jag och Kalle direkt hem till honom för att byta om och göra oss lite fina. Sen bar det av till Filiph där alla andra redan väntade på oss. Det bjöds på och räkmacka med massa gott på till förrät, fläskfilé med klyftpotatis och grönpepparsås till huvudrätt och till efterätt blev det glass med bananer, maränger och choklad- och kolasås. 
 
Det var en rolig och smått galen kväll, det spelades beer pong, pojkarna spelade fifa, någon försökte beställt en resa till USA och istället för att smälla raketer så vaskades det en massa champagne. 

Några bilder från kvällen!
 


 
 
 

Kommentera här: