När motivationen inte finns!

Söndag och på schemat står det plugg! Är inte alls motiverad till att plugga och för tillfället känns allt annat så grymt mycket viktigare! Kanske beror det på att jag stött på ett problem, ett problem som jag inte begriper hur jag ska kunna lösa, vilket jag måste för att inlämningsuppgiften ska bli godkänd. Ska nämligen skapa en hemsida med knappar uppe i menyn, när man klickar på en av knapparna t.ex. "Kontakt" så ska adressen m.m komma fram, och vi får endast lov att använda oss av en sida. Vi ska alltså skapa en visa/dölj funktion och såhär långt är det inte särskilt svårt. Men sidan får endast lov att visa en information i taget, det vill säga trycker man på knappen "Öppettider", så ska informationen under "Kontakt" döljas och endast information under "Öppettider" visas. Och hur jag en gör så blir min kod inte rätt...?
 
Ibland önskar jag att jag kände någon som var insatt i ämnet, någon som kunde komma med lite tips och råd på vägen för att underlätta svåra problem!
 

Kommentera här: