Chi fick jag

Hade tänkt fixa kvällsmaten till Kalle kom hem från träningen. Så vid 12 tiden tog jag fram kyckling från frysen och la den diskbänken för att hinna tina. Chi fick jag, när jag öppnade påsen insåg jag att efter 6 timmar var kycklingen fortfarande var djupfryst, suck! 

Får hoppas Kalle inte är allt för hungrig eftersom jag precis lagt kycklingen för att tina i varmt vatten. Ibland önskar jag att vi lagt lite kött/fisk/fågel i kylen istället för att trycka in allt i frysen haha :P 
 
 

Kommentarer:

1 Nickan :

skriven

Lägg alltid fryst i kallt vatten så tinar det på ca 3-4 timmar :)
Varmt gör att de bildas bakterier :)

Men du, vad är din mail? Hittar inte den.
Kram

2 Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

sv: Tack snälla:)

3 Linda:

skriven

Gott:D

4 Amanda Eriksson:

skriven

ååh så gott! :D
sv: tack så mycket :) kram

Svar: Aa det blev väldigt gott :)
Martina

Kommentera här: