Fredagsmorgon!

Godmorgon, har precis vaknat efter en lång och härlig sovmorgon! Ibland är det underbart att vara lite ledig, i alla fall när man får sova ut ordentligt! Sitter just nu och dricker en god kopp kaffe, men tanken var egentligen att jag skulle varit och gymmat nu på morgonen. Men sov lite länge haha, så får ta det lite senare, då det börjar bli ganska så fullt på gymmet vid denna tiden. 

I övrig så står det bakning på schemat idag, har dock inte riktigt bestämt mig än om jag ska bara kladdkakan jag hittade på kusinens blogg eller om det blir kärleksmums. Eller om jag kanske ska ta och bara båda två haha. Får se hur det blir, kladdkakan kusinen la ut receptet på så fruktansvärt god ut och kärleksmums har alltid varit en favorit! :) 
 

Kommentarer:

1 ViktoriaCaroline:

skriven

Ja verkligen, det är de värsta med att ha djur :(

2 Amanda Eriksson:

skriven

finis!
sv: och supergott var det :D kram

3 Annika:

skriven

Fin blogg :)

Svar: Tack så mycket! :)
Martina

4 sune:

skriven

Ta alla sorterna ;)

Svar: Haha kunde inte bestämma mig så blev faktiskt både kärleksmums och kladdkaka! Så nu vet du var ni har att se fram emot på söndag ;)
Martina

Kommentera här: