Fina naglar behöver inte vara dyrt

Tycker det är så roligt att kunna fixa fina naglar hemma! Det tar inte särskilt lång tid och dessutom är det väldigt billigt. Ett lack kostar 80 kr och jag har använt mitt bas och top lacket ca 15 gånger och kommer nog kunna använda dem nästan lika många gånger till innan det är slut!
Köpte ju lite nytt till naglarna när jag var på Ullared i onsdags, så testade att använda pärlorna idag. Eftersom jag redan hade fransk manikyr sedan innan så la jag bara till en rand av det rosa pärlorna på ringfingret och tummen. Lite pilligt, men bra blev det!
 
Nu vill jag bara testa en massa andra idéer med mina nya lack och pärlor! Men får vänta två veckor tills lacket börjat lossna haha. ;) 

 
 
Använder mig av Depend gellack som håller två till tre veckor! 

Kommentera här: